Tuesday, 30 April 2013

Simple Giveaway by Nina & Hani


Assalamualaikum , Alhamdulillah akhirnya terlaksana juga nak adakan Giveaway yang simple tetapi hadiah yang lumayan . Semoga GA ini berjalan dengan lancar dan semua dijemput untuk join . GA kali ini 2 blogger berkolabrasi bersama . Diyana Hani dan Mazelina Zaini .


Syarat-syarat :
  1. Follow Blog Mazelina , Diyana Hani  &  Sponsor (diperiksa)
  2. Buat Entry bertajuk Simple Giveaway By Nina dan Hani
  3. Copy coding entry yang telah disediakan dan pastekan di ruangan HTML & publish
  4. Like -->
  5. Klik Sini ---> Tolong Jujur  LINK 1  ---> LINK 2
  6. Letakkan URL Entry GA di ruangan komen Diyana Hani sahaja*

credit: Kak Mia Liana

Hadiah yang bakal dimenangi ialah :


  1. 3 Top Referral daripada blog MAZELINA & 3 Top Referral dari blog Diyana Hani - TSHIRT Running Man
  2. Seorang Pemenang bertuah dengan blog yang Cantik , Kemas , Menarik akan memenangi 1 Blouse Tribal & 1 Button
  3. 24 Orang Pemenang Cabutan Bertuah akan memenangi Tshirt Running Man
  4. Hadiah Saguhati kepada 4 orang blogger 

Jumlah hadiah : 34 Hadiah ^^

Syarat yang senang kan ? Jom Promote dan menjadi Top Referral . Hadiah tentu akan menjadi milik anda !
Pastekan URL GA hanya di entry Diyana Hani !

12 comments:

sabrinashekhahmad said...

http://sabghina.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-by-nina-hani.html dari ga yg sama :D

Pencinta Fotografi said...

Hye.. Dtg dr giveaway yg sama.. :)
Done Follow u..=)

http://borakborakzero.blogspot.com/2013/04/simple-giveaway-by-nina-dan-hani.html

Anonymous said...

SALAM SAHABAT DARI GA YANG SAMA { http://jmbelog.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-by-nina-dan-hani.html } LAWATI, IKUTI DAN TINGGALKAN URL SAHABAT YE . . . TERIMA KASIH ...

Anonymous said...

SALAM SAHABAT DARI GA YANG SAMA { http://jmbelog.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-by-nina-dan-hani.html } LAWATI, IKUTI DAN TINGGALKAN URL SAHABAT YE . . . TERIMA KASIH ...

Unknown said...

Hana datang dari segmen yg sama! :D

http://www.hanasays.com/2013/05/simple-giveaway-by-nina-dan-hani.html

cik lisa said...

datang dari segmen yang sama, selamat berkenalan :) ( http://merepekgila.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-by-nina-hani.html)

Ifa Omar said...

Salam dr GA yg sama..Gudluck :D

http://daisyisland.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-by-nina-dan-hani.html

Kak iman said...

assalam yop yong
dtg dri segmen sme
http://mimbarhatiku.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-by-nina-dan-hani.html

Azwar Syuhada said...

Datang terjah dari GA yang sama.. :)


http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-by-nina-hani_5.html

nurains said...

assalamualaikum.
blogwalking sini :) daripada segmen yg sama. goodluck okay.

http://pustakawanceria.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-by-nina-hani.html

Unknown said...

Salam singgah dari segment yang sama. Saya harap awak orang bertuah yang menang hadiah2 dalam GA ni :D . Salam perkenalan. :D.
http://www.amercorner.com/2013/05/simple-giveaway-by-nina-dan-hani.html

kepada tuan blog. amer nak menjemput tuan blog join Ga amer. Harap sudi join GA amer buat ni yer :D
http://www.amercorner.com/2013/05/may-giveaway-by-amer-corner.html

Unknown said...

Segmen "Sponsor T-shirt for Blogger #3" telah bermula. Jika anda seorang blogger tegar, jom test power. Akan kami hadiahkan 32 helai t-shirt seperti yang dijanjikan dalam undian anda sebelum ni. Tambahan extra 3 biji "Mug design sendiri" untuk Si Blogger Tegar:)

Baca syarat-syarat disini http://www.tshirtmudahterengganu.com/2013/05/sponsor-t-shirt-for-blogger-3.html